Home        About Dan        News        Books        Forum        Art

Page 1 of 1 1
Topic Options
#168714 - 01/20/19 11:40 PM Il faut que je l'écrive....
Michel974 Offline
member

Registered: 01/20/19
Loc: Ile de la Réunion
J'ai découvert les quatre volumes des Cantos d'Hypérion en 1998, depuis, je les ai relus régulièrement tous les deux ans.....
Ce matin , je me suis levé à 4h30 pour lire les cent dernières pages, comme si j'avais hâte de découvrir encore une fois la fin toujours nouvelle que je connais.

#168715 - 01/21/19 09:31 AM Re: Il faut que je l'écrive.... [Re: Michel974]
Enright Online   content
Super User

Registered: 05/17/06
Loc: CA
 Originally Posted By: Michel974
J'ai découvert les quatre volumes des Cantos d'Hypérion en 1998, depuis, je les ai relus régulièrement tous les deux ans.....
Ce matin , je me suis levé à 4h30 pour lire les cent dernières pages, comme si j'avais hâte de découvrir encore une fois la fin toujours nouvelle que je connais.

Google translation:

I discovered the four volumes of the Hyperion Cantos in 1998; since, I have read them regularly every two years .....

This morning, I got up at 4:30 to read the last hundred pages, as if I was anxious to discover once again the end I always knew that I know.

Page 1 of 1 1

Hop to:

Generated in 0.039 seconds in which 0.018 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression disabled.

Home    Books    Curtis on Publishing   Previews    Bio    Bibliography    Snapshots     Foreign News    Reader's Forum    Art